پـریـسـاپـریـسـا، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
تولد وبلاگتولد وبلاگ، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

بـیـبـی :)

ایده آل های من

1397/3/20 10:13
217 بازدید
اشتراک گذاری

ایده آل های من برای مامان شدن چیاست؟

ام خب اینکه قبل هر چیز باید مهربون و منطقی باشم و همیشه احساسات کودکانه و بچه ی گل نداشته ام رو در نظر بگیرم

اینکه باید به رویا هاش اهمیت بدم و اونا و با ارزش بدونم حتی اگه رویا هاش به نظر دیگران مضحک بیاد

دلم می خواد باعث بشم که عاشق خدا باشه و اعتقادات محکم و قوی داشته باشه

باید مثل یه دوست باشم براش

محرم اسرارش باشم و زود هم جوش نیارم و قاتی نکنم تا بچه بتونه حرفاش و بهم بزنه

دلم می خواد به موقع واسش یه شاکی باشم که کار هاش رو نقد می کنه و دعواش می کنه

یه موقع وکیلش بشم و ازش دفاع کنم و بهش دفاع کردن از خودش و حقش رو بهش یاد بدم

به موقع واسش یه مامان مهربون بشم که هیشکی توی دنیا برای اون مثل من نباشه و من واسش خیلی خاص باشم

دوست دارم در نظر بچه ی آینده ام خیلی خاص باشم و متفاوت

دلم می خواد بعضی وقتا باهاش اونقدر شوخی کنم که از خنده بپاچیم ^^

می خوام که خاطرات خوبی رو با هم بسازیم

می خوام اگه یه روز نبودم چند تا قطره اشک کوچول موچولو بیشتر نریزه و زندگیش و بیشتر از قبل پر شادی کنه

دلم می خواد اگه یه روزی به امید خدا مامان شدم ... دست بچه ام و بگیرم و شهر و زیر پا بذارم و تا می تونم باهاش بچرخم و بگردم و کیف کنیم با هم

البته دلم اصلا یکی دو تا بچه نمی خواداااا

حداقل یه سه تا باشن

هر چی بچه بیشتر بهتر :)))

تعداد دخترام هم باید بیشتر از پسرام باشه

دلم می خواد براشون محدودیت هایی تعیین کنم که حتی در نبود من هم اونا رو رعایت کنن

دلم می خواد همیشه بین ما صمیمیت باشه و لبخند رو لبامون

و تا می تونیم بخندیم و گذشت داشته باشیم

کاش بتونم چند تا بچه ی ناز مثل خودم عینک تربیت کنم و باعث موفقیت هاشون باشم

هعی خدا

به امید خودت 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
20 خرداد 97 10:24
درود بر مامان آینده
چه احساسات پاک و لطیفی

الهی به آرزوهاتون برسین
🙏🙏🙏💖💖💖💟💟💟🌸🌸🌸
یـه مـامـان آیـنـده ^^
پاسخ
مرسیییی خیلی ممنون بغل
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
22 خرداد 97 4:34
حتما اون روزم میرسه😘
💙💝💜💛💚
💙💝💜💛
💙💝💜
💙💝
💙

26 خرداد 97 13:55
الان می گید سه تا در آینده همون دو تا به نظرتون خیلی زیاد میاد
البته نظر منه شاید چون بچه های خودم خیلی شیطون در اومدن
یـه مـامـان آیـنـده ^^
پاسخ
اوهوم موافقم ولی بازم بچه زیاد دوست دارم گیجمحبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بـیـبـی :) می باشد