پـریـسـاپـریـسـا، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
تولد وبلاگتولد وبلاگ، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

بـیـبـی :)

حسرت ها ...

1397/3/20 12:17
383 بازدید
اشتراک گذاری

خودم که الان هنوز کوچولو موچولو ام (15 سالمه سکوت سن خر پیر پدربزرگم و دارما) کلی حسرت و اینا دارم

مثلا اینکه چرا موقع مدرسه باید گوشی نازنینم و تحویل مادر گرامی بدم؟

خودم بچه دار شم عمرا گوشی و ازش نمی گیرم و بهش طرز استفاده ی درست رو یاد می دم

کلی کلاس های مختلف که دوست داره ثبت نام می کنم

و می ذارم از زندگیش لذت ببره

من خودم چون مطالعه و درس خوندن و دوست دارم درسخون شدم ولی به قول آقای مهران مدیری نمره 13 هم مال دانش آموزه

گرچه خیلی تنبلم ولی به خاطر هوش بالام شاگرد ممتازی هستم

امیدوارمم بچه هامم در این مورد به من برن مگر اینکه هوش شوهرم بیشتر باشه قه قهه

جدا از شوخی ...

کاش می شد یکم بتونم باهاشون حرف بزنم

و بفهمن که چقدر قلبم ازشون پره و چقدر راحت قلبم و می شکنن

اما خب ...

از این بحثا بگذریم دوست دارم بدونم حسرت هایی که بچه هام خواهند داشت چیا خواهد بود؟

که بتونم تا اون موقع خودم و تقویت کنم و نذارم اون حسرت ها واسشون پیش بیاد

حالا ببینم اصلا بچه دار میشم دلخور

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
21 خرداد 97 4:31
ایشالا که بچه دار میشی آبجی و به ارزوت میرسی😊
عه تو هنوز شوهر نکردی که😐
بذار خواهر الان زوده😓
 
یـه مـامـان آیـنـده ^^
پاسخ
بلی بلی چشم قه قهه
منظور خودمم آینده های دور بود خندهبغل
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
21 خرداد 97 17:23
وااااای تو هنوز شوهر هم نکردددی😂😂😂 من فک کردم همین روزا نی نی داااار میشی
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
22 خرداد 97 4:19
اهم من فاطمه 13 ساله هستم😘
خوبی پریسا جون؟
یـه مـامـان آیـنـده ^^
پاسخ
به خوبی شما گلی چشمک

26 خرداد 97 13:33
من فکر میکردم شما تقریبا بیست و پنج شش ساله هستی
از ازدواجت هم گذشته
یـه مـامـان آیـنـده ^^
پاسخ
نه بابا من خودم هنو یه فنچ بیش نیستم بوس
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
31 خرداد 97 12:26
اجیییی جونممم دنبالم نمیکنی؟
من دنبالت کردم🌹🍀💐😍
یـه مـامـان آیـنـده ^^
پاسخ
چرا گلی دنبال شدی بغل
sarasara
1 تیر 97 16:15
توکه خودت هنوز نی نی هستی
یـه مـامـان آیـنـده ^^
پاسخ
بلی دیگه نی نی بیش نیستم زیبا
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
8 تیر 97 14:20
سلام منم خوبم
تو خوبی؟
پست جدید بذار
یـه مـامـان آیـنـده ^^
پاسخ
سلام شکر خدا منم خوبم گلی
چشم
mahyamahya
9 تیر 97 13:35
عه شما که هنوز ازدواج نکردی
کو تا نی نی دار شی
باید شوهر بکنی بعدش بچه دار میشی
صبرکن اجی هنوز زوده
میشه دنبالم کنی
من محیام 12 سالمه
یـه مـامـان آیـنـده ^^
پاسخ
عا میدونم باو
دنبال شدی گلی
خوشبختم 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بـیـبـی :) می باشد