پـریـسـاپـریـسـا، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
تولد وبلاگتولد وبلاگ، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بـیـبـی :)

*1*

1397/3/1 12:27
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من هنوز یه مامان نشدم ولی خب می تونم تا موقعی که مامان بشم اینجا پیش مامانای دیگه فعالیت کنم

دوست دارم حرف ها و آرزو هایی که برای بچه ام دارم رو اینجا بنویسم تا وقتی بچه دار شدم از یادم نره

دوست دارم قبل از بچه دار شدن از مامانای با تجربه، چیزای خوب و مفید یاد بگیرم

امیدوارم که بتونم با خوشی این وبلاگ رو سر پا نگه دارم

:) از نظراتتون نهایت تشکر رو می کنم

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
1 خرداد 97 14:22
عزیزززز دلم انشالله بزوووودی مامان میشییییی😍😍😍😍
یـه مـامـان آیـنـده ^^
پاسخ
مرسیییی محبتبغل
مامان صدرامامان صدرا
1 خرداد 97 21:46
دوست گلم انشالله صفحات وبتون پر باشه از خاطرات و اتفاقات قشنگ❤💐⚘
یـه مـامـان آیـنـده ^^
پاسخ
مرسییییی گل
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
21 خرداد 97 21:32
اخییییی
انشاءالله تو هم مااااامان میشی
راستی خوشحال میشم با هم دوست شیم
یـه مـامـان آیـنـده ^^
پاسخ
مرسیییی
منم خیلی خوشحال میشم دوستای خوب پیدا کنم محبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بـیـبـی :) می باشد